E Fa'afefea ona Fa'ailoga Mea o Lipine?

E fa'afefea ona va'aia ituaiga ta'itasi o lipine ma lipine?Fa'amumu le lipine po'o le lipine, o le auala sili lea ona faigofie ae e faigata ona ta'u atu mea fa'afefiloi.E mana'omia ona ave le vulu e tasi mai le tui ma le lalaga e mu ona iloa ai lea.A o susunuina i latou, e tatau ona tatou matamata i le mumu, liusuavai, manogi, ma le lefulefu.

fdsgdfg
O lo'o i lalo ituaiga o lipine mo le matou fa'amatalaga.

Lipine nailoni: A o matou tapunia le afi, e liusuavai ma mu vave ma pe a uma ona liusuavaia e pa'ū ma mafua ai le pulumu ae le mafai ona mu pea, manogi pei o seleni ma a maeʻa ona liusuavaʻa e malō, lapotopoto, lanu enaena po o le efuefu e pei o penina.

Lipine Polyester: A'o matou tu'u latalata i le afi, e liusuavai ma mu vave ma a uma ona liusuavai e pa'u'u ma fa'apupulaina ai e mafai ona mu pea ma e manogi suamalie ma mafua ai sina asu, ma le pefu lanu uliuli pe enaena.
hgfg
dgj
Cotton Fiber ma Flax Fiber

Cotton Fiber ma Flax Fiber e mu uma a'o tu'u latalata i le afi ma vave mu ma e samasama le mumu ma enaena asu.A uma ona mu, o le alava o le cotton e manogi pepa ma e itiiti lefulefu efuefu uliuli pe efuefu ae o le alava lino e manogi lefulefu ma e iai sina efuefu efuefu ma pa'epa'e.
hjhjk


Taimi meli: Me-28-2020
WhatsApp Online Chat!